Op weg naar Meteora

9 juni 2012 - Alexandroúpoli, Griekenland

Reisverslag Balkan 2012

Vrijdag 8  juni.

Vandaag een typische camping dag. Opstaan, eten, boodschappen doen, zwemmen, luieren, wassen, camper schoonmaken. Verder geen spannende zaken. Morgen zien we verder. Veel computer uren vanwege internet.

Zaterdag 9 juni.

Het is 7 uur en we liggen al weer in de zee, ongelooflijk! We hebben ondanks alle voordelen van deze camping toch maar besloten weer op pad te gaan. We doen vanmorgen als de Grieken, dus rustig aan. G knipt W z’n haar en haar haar komt deze week aan de beurt. De Meteora kloosters in west Griekenland zijn de volgende bestemming. Het is ongeveer 800 km hiervandaan dus zullen we wel 3 dagen onderweg zijn en plekken in de natuur opzoeken om de nacht door te brengen. Internet is derhalve bijna geen optie  deze dagen. Als we weer ergens zijn waar dat wel kan melden we ons weer.

1. Ingrid:
    9 juni 2012
    Jammer dat Skype niet lukte!

Kus kus
  2. Pauline:
    9 juni 2012
    Lieve buren, wat maken jullie veel mee! Super om allemaal te lezen en een beetje mee te beleven. Genietze!
  3. Duco:
    Blijf genieten!
  4. Tiny hoogland:
    9 juni 2012
    Ik hoop dat jullie beter weer hebben dan wij hier. Hier waai je uit je laatste verschooning met een regen bui er af en toe bij. Groetjes.
  5. Chris en Bea:
    9 juni 2012
    Hallo Greet en Wim, Wat zien jullie veel en geniet ervan, vooral van het mooie weer, hier is het compleet herfst, de kachel slaat soms zelfs aan, maar wij blijven hopen. Goede reis naar jullie volgende doel, groetjes Chris en Bea
  6. Henk O:
    11 juni 2012
    Wilem en Gre

Fijn om te horen dat jullie al zo ver zijn Turkije om de hoek.
    Gaat jullie lukken en dan door naar Israël. Lijkt me een prachtige culturele eind bestemming.

Groetjes uit het zonovergoten Holland

Henk O
  7. Cor en Babs Kuil:
    12 juni 2012
    Hi Willem en Gre,
    Hoorde van Simon van jullie uitdagende reis en ben jullie even op het net gaan zoeken. Wat leuk om helemaal naar Turkije en Griekenland te gaan met de camper. Erg leuk om te lezen.

Groetjes uit een winderig en koel Nederland, Cor en Babs Kuil