Woensdag 9 mei

9 mei 2012 - Alkmaar, Nederland

9 mei 0029 mei 009Woensdag 9 mei

Vandaag de laatste dag voor ons vertrek naar het grote avontuur in de Balkan en wie weet verder.

Deze morgen op tijd opgestaan om de laatste boodschappen te doen, naar de kapper te gaan, etc etc.

Vanmiddag werden we blij gemaakt met familie en vrienden die ons gedag kwamen zeggen en wat cadeautjes achter lieten.

Met Menno, Ana, Ingrid en Marvin hebben we  wat gegeten  bij de Duinerij in Bergen aan Zee en ook zij brachten cadeautjes mee.

Na terugkomst hebben we de laatste dingen in en rond het huis gedaan , een foto gemaakt van de cadeautjes en om half twaalf naar bed gegaan.

1. Simonw:
    10 mei 2012
    de start is in ieder geval goed.Veel plezier en een voorspoedige reis Gr Simon
  2. Marjo en Dick:
    10 mei 2012
    Goede reis Willem en Greet en geniet van alle mooie dingen. Laat ons lekker meegenieten. Groetjes Marjo (en Dick)
  3. Marieke:
    10 mei 2012
    Potverdorie, ik mis jullie nu al...
    Geniet lieve mensen!
  4. Martin & Marianne Berrier:
    10 mei 2012
    Ga nu maar op zoek naar het betere weer en laat ons maar in de regen zitten. Heel veel plezier en een fantastische reis toegewenst.
  5. Chris en Bea:
    10 mei 2012
    Lieve Greet en Wim, Ook van (schoon)zus en zwager een goede reis en pas goed op, wij hopen jullie weer in alle gezondheid terug te zien, liefs Chris en Bea
  6. Clementine Faes:
    10 mei 2012
    lekker weer om te vertrekken, niet te warm... en geen schel tegenlicht! goede reis, clementine
  7. Rita:
    10 mei 2012
    Willem en Greet, een hele goede reis... Leuk dat we jullie in de gaten kunnen houden en zo op de hoogte blijven van wat jullie allemaal meemaken op jullie reis! We hopen dat jullie genieten en wel weer gezond terug komen he? Lieve groeten van Rita en Joyce
  8. Catelijne:
    10 mei 2012
    Gelukkig was Menno er met de kinderen toen ik vanavond thuis kwam. Het voelt wat kaal, je buren zo lang weg.... Het zal wel gewend zijn tegen de tijd dat jullie terug komen. Geniet ervan.
    X Catelijne
  9. Menno Podt:
    10 mei 2012
    Have fun en heel veel genieten xxx Menno.
    P.s. Ik zal jullie missen lieverds!!!
  10. Duco:
    11 mei 2012
    Geniet van alles wat komen gaat!
  11. Henk O:
    11 mei 2012
    Hallo Willem en Gre

Hier een berichtje uit het zonnige maar koude NL.
    Een zeer goede en leuke reis gewenst. Bungeejumping lijkt me wat voorbarig en dat heb je al een keer gedaan, maar paragliden als je de kans krijg op de thermiek in de bergen is geweldig.

Groetjes uit Uitgeest
  12. Tiny hoogland:
    14 mei 2012
    Geniet van jullie vakantie en alle leuke dingen die je tegen komt. Ik heb mij zelf wel uitgelaten! Groetjes Tiny.