Haar Greet

6 juli 2012 - Anduze, Frankrijk

Hai Lieve vrienden en vriendinnen,

Bedankt voor de vele reacties over Willems haarkunsten. De keuze welke stand de tondeuze moest hebben is na verschillende proefsessies gemaakt. Dat het haar van Greet wat dunner wordt is bij ons al langer bekend.

Groeten uit Anduze in Zuid Frankrijk waar de temperatuur rond een aangename 22 graden schommelt en wij wachten tot de was droog is.4 5 6 juli 007

Greet en Willem

1. Vera Van Der Sluis:
    6 juli 2012
    Dat wachten op een droge was ziet er niet uit als of dat een straf is. Lijkt weer een heerlijk plekje. Geniet er van. Hier is de temperatuur vandaag (vrijdag) inmiddels weer gezakt naar 18 graden. Vanochtend was dit nog ruim 20 en gisteren rond de 30. Niet echt stabiel dus. Mijn advies: lekker in Frankrijk blijven zolang het hier niet stabiel is met een lekkere temperatuur. Laat de haarverhalen vooral langs jullie heen gaan. Ik zou het lef niet hebben om dit te doen terwijl het mij heerlijk lijkt bij de hoge temperaturen die jullie getrotseerd hebben en de vele zwempartijen. Liefs en een knuffel Vera
  2. Marieke:
    6 juli 2012
    Wat een lekker plekje! Geniet!
  3. Ingrid:
    6 juli 2012
    Zitten jullie op DE camping?
  4. Tiny hoogland:
    9 juli 2012
    Stuur eens wat mooi weer hier naar toe!!!! Wij zijn gister uit Vlagtwedde weg geregend. Dan is in een huisje zitten echt niet leuk. je kan geen kant op Groetjes van ons.